Personlig service / Snabb leverans

Rekalamtion

Reklamera

Vi tillämpar 3 års reklamationsrätt för eventuella fel. Observera att enbart ursprungliga fel som fanns vid leverans kan reklameras. I det fall ni upplever att en vara ni köpt krånglar bör ni i första hand söka garanti, detta mot bakgrund av att reklamation enbart omfattar ursprungliga fel. 

Så här ansöker du om reklamation:

1. Skicka ett mail till [email protected] med ämne Reklamation. Det vi behöver i mailet är följande:

Ange i vilket namn er vara är köpt:
Gata, gatunummer, postnummer, stad:
Person/Organisationsnummer:
Telefonnummer:
Orderinformation:
Inköpsdatum:
Ordernummer:
Tillverkare och modell:
Felbeskrivning:


2. Ni kommer att få ett mail med en kopia på er ansökan direkt, inom 1-2 arbetsdagar får ni ett ärendenummer hos oss samt vidare instruktioner.

Vad händer sedan?

Vid godkänd reklamation åtgärdas ert fel utan kostnad. Godkänd reklamation hanteras genom felavhjälpning, omleverans eller hävning av köp. Observera att ni som kund ej får välja hur en reklamation hanteras, felavhjälpning väljs alltid i första hand. Vid nekad reklamation sänds er enhet åter, frakt och undersökningsavgift debiteras via postförskott. Vi följer alltid konsumentverkets riktlinjer, läs mer om reklamation i våra köpvillkor samt eller hos hallå konsument.